Monday, January 16, 2012

L3P4K K!NG

hati ni terasa tenang je,

happy je,

kan best klu perasan tenang ni berkekalan

xde gaduh2,

xde marah2

tenang je rsa,

bahagia hidup,

 
sejak hari sabtu baru2 ni hati aku rse tenang je

hati ni biasanya akan rsa mcm ni bila si dia sentiasa berada disamping aku,

mayb sbb da biasa jumpa hari2,

bila tak dapat jumpa mula la,

kan sayang kan??



semalam ktrang g lepak dataran merdeka,

agak lewat petang gak baru smpai dataran merdeka,

tak plan pn nk lepak ctu,

tp da bosan asyik2 shoping comlpex,

skali skala dapat lepak2 cam tu, tgk pemandangan, lg tmbah tenang lak,

tp sian kat my honey nk main bola tp xde geng,

hihihi,

i tak dapat nk temankan main bola la syg,





so smlam ktrang lepak2 amik2 gmbar kat dataran tu,

bila da malam sket cahaya kat dataran tu lg cantik,

nnt aku upload gmbar2 semalam ye,



sambil2 melepak, ktrang makan megie goreng,

aku masak siap2 dari umah,

sja buat megie goreng,

lama sgt da my honeY mintak,

smlm baru dapat tunaikan,

siap dgn bandng soda lg,

nsb syg tak segan nk makan kat dataran tu,

hehehehehe,

pilih port pn pandai ye,

cma ade kucing2 yang menyibuk sahaja,

kacau betul orang nk makan,

orang ajak main, dia sombong sangat,

bila orang tgh makan xmalu lak datang mintak,

hihihihi



pape pn, aku hpy sgt dapat jalan2 cam smlm,

nk lg boleh???

No comments: