Tuesday, January 31, 2012

7R4GED!

adoyai, semalam bnyk sgt tragedi yang berlaku, yang pertamanya, aku jd pemandu ambulans semalam, mmb ofc sakit perut n pening2 pale, so bawak dia g klinik kat area ofc je. kata doc gula dlm darah dia tgi, mayb sebab tu baby dlm perut dia tak keruan kot, huhuhu... pastu dalam masa yg sama MY HONEY lak kol kata nk dtg ofc sbb nk bg steering lock, kenapa aku kna guna stering lock????? adala sbbnyer.... biarla rahsia, muahahahah, kelam kabut gak smlm sbb dia da otw, tp aku  masih kt klinik, nasib kat klinik xde la lma sgt, tp dia kna tgu gak kt ofc sbb dia smpai dlu kt ofc... tp tak lama pn kna tgu...pastu ktrang g lunch, msa nk g lunch, baru prasan tayar kete dia lak pancit, tp ktrang ttp g mkn dlu sbb lunch time sejam je, pas mkn bru dia gerak g settle kn kete dia, tp petrol pam lak xde pam angin, so dia bawak je kete smpai lrt kerinchi... mlm td aku g jumpa dia...dpt gak ak tgk cara dia tukar tayar.. sangat2 macho, hahaha, buat depan pmpuan mesti la control macho, tp klu aku xde confrim dia buat2 kasar nye...betul tak syg???? hahaha... pastu ktrang g petrol pam kt area2 stu sbb nk pam tayar tu...tp best2 sbb aku jumpa pam  angin tu, dia kata xde, tp aku gak yg perasan pam angin tu kt ctu..... i kn pelengkap sayang, sntiasa dpt selesaikn msalah syg... kan? ok la, nk g mtg ni jap....nnt kta tulis lg..da~

No comments: