Thursday, January 2, 2014

Salam 2014...
Hari kedua mulanya tahun baru..
sangat mengantuk oke..huhuhu...
nampak gayanya malam ni kna tdo lewat lg sbb msih ade kje...
tp my bie ajak g mkn kt kl lak lepas waktu kje ni...
xpe..jap g ayg smpai ye..
tunggu......
♡♥♡♥♡♥♡♥

Sejuk betul kat ofc ni...
nk tgk x pe yg aku da buat bg mengurangnkn sejuk kat ofc ni

taraaaaa...


Sangat kreatif bukan...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tgk tu....betapa kuatnya tekanan angin...
sampaikn 2 kotak tu melekat kat dinding tu...
dapat bayangkn x mcm mna sejuknya aku Kat ofc ni..
uwa....

n nasib baik la aku da pn beli ni...

taraaaa.....



Dpt jgk la beli benda alah ni bg aku warm sket..
walaupn tujuan beli bnda alah ni tuk ehem ehem...
tp suhu kat ofc ni xmmpu pn nk bakar lemak aku ngn belt ni..
tp at least dia ley buat aku ilang kesejukkan..
chayalah.....

No comments: