Friday, January 10, 2014

M3L4W47

Salam jumaat kalian smua...
penghulu segala hari..
alhamdulillah..kita masih sihat dan diberi peluang tuk meneruskan kehidupan harian...

Beberapa hari ni aku asyik view blog2 org...
saja google2 kat tenet tuk tgk rating top 10 blogers..
suddently teringat la akan blog jejariruncing....
ex tunang apek..
ras ramai yg kenal dia nie...
mcm best je baca...mengimbau kembali kenangan dia dolu2.   

Tba2....aku lak teringat nk update blog sendiri...
aku wat blog ni bkn tuk sumber pendapatan atau yg seangkatan dengan nya....
hanya jdkan blog ni sbg tempat lluahan perasaan....
Kewujudnya blog ni pn lepas aku dot dot dot....
so da xde tempat untuk bekongsi suka dan duka..
blog ni la jadi tempat aku berkongsi cerita...

lagi hapy berbicara dengan alam maya ni...
dia hanya mendengar tanpa komen yg negative atau pn positif...
mmg pendengar yg setia....
heheheh...

Im hapy with my life rite now...
peace yo!!!

No comments: