Monday, March 12, 2012

P3N47

cilamat pagi ebelybody.... sungguh penat pagi nie, semalam tdo kol 1.30pg, g jalan2 la, ape lagi, tp tak jalan kemna pn, pusing2 kl dalam kete je, penat2..... ini la rutin harian aku ngn My Boo aku, pusing2 je, herm..... sbnarnyer ade MIS komunikasion sket malam td ngn My Boo, ape la aku  ni, tu pn xley pikir, tp xpe, xkisah pn... sbbnyer ingtkan pagi ni jalan clear tak jem, skali lg teruk jem dari BIASA, hampeh btl, da la bangun lambat, ikutkan hati xnk bangun lg, tp perut da meragam pagi2, mintak dikeluarkan, terpaksa gak la bangun, bersiap pn lambat2 je dengan harapan jalan tak jem, tp sungguh menyedihkan masuk je higway da terus jem, angin2.....  MyBoo suh amik EL, xnk la, cam rugi lak sbb da bangun, hehe, lain la klu belum bangun lg, nk pusing balik pn, sama gak still kene tempuh jem jugak, so teruskan je la perjalanan... smpai ofc lewat 10 min, kira ok la tu...lg pn klu amik EL tuk ape, My Boo keje, so klu aku keje at least pas keje jap g boleh aku menyinggah kan diri g kat My Boo, dapat teman My Boo makan, as usual.... slalu cam tu, pas aku abis keje mestil singgah kan dii tuk makan BERSAMA, dan kadang2 aku tgu smpai My Boo abis keje, tu je la masa tuk ktrang berjumpa, ok la dari xde..cuma badan masing2 akan bertambah2 la penat nyer...

herm, ape ye yg nk diceritakan disini??? nothing interesting pn, biasa2 je life aku lately nie, cuma ade rse sket perubahan la, segalanya2.. mcm2....
adey, kenapa nthla,

anggap je la ni semua dugaan untuk aku, tp dengan harapan semua ni tidak menjejaskan hubungan aku ngn My Boo, dugaan mmg tak pernah hilang.....impian akan jadi kenyataan tidak lama lagi,INSYAALLAH..

tp aku ade rse sket susah hati ngn pekerjaan aku skang nie, dapat ke aku dipermenentkan???? projek yg aku involve ni da nk abis, n sepatutnya khidmat ktrang da tak diperlukan lg, adey, sejarah mungkin berulang lg ke??? jgnla cam tu, umur pn makin meningkat, makin susah nk cari keje skang ni,

ya allah, murah kan la rezeki aku kat cni...AMIN....

1 comment:

irman said...

nama baru plak ek? my boo?