Friday, March 30, 2012

C1N74 B3R$47U

herm, hari ni da hari jumaat, esk da last bulan 3, pastu ahad da masuk bulan 4, kejap nyer masa berlalu, makin cuak pulak menantikan saat paling bermakna untuk setiap insan manusia, hehehe, klu xde pape aral melintang, insyaallah, bulan 4 ni aku nk bawak balik My Boo jumpa abah, kenal2 ngn abh sebelum kami melangkah ke alam yang lebih realiti, hehehhe,

neway tak de cite menarik pn setakat ni, smua nyer berjalan seperti biasa, cuma aku merasakan aku sangat2 memerlukan pekerjaan tetap, adey, bila la TM ni nk permenent kan aku, tapi baru td dapat emel untuk interview minggu depan untuk jawatan tetap kat TM sbg developer, INTERVIEW lg?? adey, lemah sangat da nk interview je,tp slagi tak permenent HARUS la interview, wish me luck ye guys...

actually, tiba2 terasa nk post satu lagu ni, lagu ni baru je My Boo bg td, cam best lak, bnyak jugak lgu2 yg My Boo bg tadi, n skang ni tgh dok dengar la, lagu CINTA CRISTAL pn ade, hehehe, Be My Baby, herm p-)

-- CINTA BERSATU --

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu
Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu
Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku
Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku
Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu
Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu

thank you sayang,

No comments: