Monday, February 27, 2012

S!4-S!A

hari ni sangat2 sakit hati, trasa sangat sia2, sakit hati yg teramat sgt, xtau kenapa bleh rasa sakit sangat smpai cm nie, mmg sakit sangat2, ape yg berlaku kat aku hari ni mmg sangat2 aku tak bleh nk terima, biar la aku sorang je tau ape yg aku lalui hari ni, smpai ke petang ni hati aku masih tak tenang, dah mcm2 bnda da aku buat bg tenangkan diri aku, tapi tak juga berjaya, ape yg aku lalui hari ni hanya aku sorang je tau,dia xde tuk pedulikan aku, tau marah aku balik.

hari ni semua bnda aku lalui sendiri, ibarat aku sendirian hari ni, xde spa menemani aku hari nie, aku mula belajar berdikari, nth mana2 jalan aku ikut hari ni, main redah je, tapi masih dalam area yang aku agak familiar, pg tadi pn ade kemalangan sket yg aku alami, orang langgar belakang kete aku, nasib xde pape, da la tgh feel lonely, kna lak cam tu, sgt2 sedey, aku mcam xnk balik rumah hari ni, tp kemana lg aku boleh pergi, sorang2 kat luar, perempuan lak tu, mcm2 benda buruk boleh berlaku, tp aku tak kisah, xde sape pedulikan aku,

hari betul2 aku rasa sangat nk marah, tak pernah2 aku kuarkan bahasa yg agak kurang ajar ngn sayang aku, tp aku amat2 tertekan, nk libatkan benda yg xde kena mngena langsung dalam hidup kami, sangat2 xbleh terima cara tu, klu asyik berterusan nk ungkit bnda2 tu, mmg hidup tak kan aman, tak terlintas pn aku nk kondem sayang aku ke, nk compare dia ngn orang lain ke, nk agungkan atau menangkan orang lain, tak pernah sama sekali, tp tiap kali ktrang ade masalah isu tu yg dia bangkit kan,

aku betul2 da xbleh sabar smpaikan aku sanggup berkasar ngn dia, ok, aku mintak maaf sbb berkasar, tp tolong la faham, aku tak mulakan pn isu tu, xabis2 isu tu jugak yg nk diungkit, klu aku yg ungkit dengan compare itu ini ok la jugak, ni tba2 isu tu yg nk dikaitkan , aku sgt2 fedup da,

skangni aku da tak tau ape yg perlu aku buat lg, biar la dia amik bnyak mana masa yg dia nk,

2 comments:

Anonymous said...

kesian

princess said...

spa anonymous nie??? bagi nama boleh tak??