Wednesday, February 15, 2012

F33D B4CK P0S7 B3F0R3

ni feedback post sebelumnya, ni ape yg aku rasa n aku alami la, tak semua orang sama... juz sebagai perkongsian...


2. Tuk point pertama ni xsemestinya sbb pe yg aku alami sangat berbeza. Mmg dia sering ungkapkan kata sayang dalam masa yg sama dia berikan komitment untuk sehidup dan semati.

3. Point ke dua ni pn tak betul, sbb nya, mmg dia selalu menghubungi aku tak kira masa, tempat dan dalam masa yg sama bila aku memerlukannya dia sentiasa berada disisiku.

4. Point ketiga ini pula, ni pn tidak sbbnya dia da pn melamar aku, p-)

5. Point ke empat ini pula, klu hanya sekadar nafsu, dia tidak akan mengajak anda berkahwin, betulkan?

6. Yg ke 5 ni pula,kdg2 ye, kdg2 tak.sbb nye kdg2 dia ngaku jugak slh dia, give n take la.

7. Point ke enam ni pn tak jugak sama sekali, sbbnye stakat ni dia ikut ape je yg kita inginkan. Pendek kata semuanya sanggup.harap sanggup smpai bila2,

8. Point ketujuh ni pula, xkot, sbb dia sangat tau apa yg dia inginkan dan dia akan dapatkan. Contoh camna dia cuba tuk dapatkan orang yg dia sayangkan. Dan dia sangat2 menghargainya.

9. Hehhee, point kelapan ni betul kot kat sayang, tp aku tak rse pape pn, suka je,

10. Point ke sembilan ni bukan dikongkong, tp concern. Mayb terlalu sayangkan kita sehinggakan dia jd cam tu.

11. Point ke sepuluh ni lak,so far layanan dia mmg yang TERBAIK..



No comments: