Wednesday, November 30, 2011

M4C4M 4!R

hye,hye,hye, adey,adey,adey, mcm air betul.. huhuhu, mesti korang terpinga2 ape yg saya maksudkan mcam air ni kan, tp spe2 yg pernah rse cam situasi saya skang ni faham kot apa maksud macam air yg saya maksud kan nie, herm, citenyer cam nie, baru je hari ni dapat gaji, bayar itu ini, tgl je la beberapa sahaja utk berpoya2, ni pn rse nyer xde la poya sangat pn, xcukup pn, tp saya tak kira, saya tetap mahu berpoya2 jugak walaupn sket,
first nk beli BAJU baru,
second nk belanja MY HONEY makan steamboat, da lama jji nk blanjer sbb da TUKAR keje BARU ni, so cukup tak cukup, saya tetap nk BELANJA dia makan STEAMBOAT juga...
adey, bila la nk habis suma benda yg tak brapa nk wajib bayar ni, xde rasa NIKMAT keje langsung, tp ade hati lak tu nk KAWIN tahun depan, nk tanggung dri sendiri pn cam SESAK2 NAFAS je, ni kan lak nk KAWIN, mmpukan saya????
herm, DUGAAN, sabar2..

No comments: