Friday, November 25, 2011

M0RN!NG

hye, slamat pagi semua, tba2 terase bosan lak kat ofc nie, xde pape ciritera pn, juzt nk ngabis kan mse je, alang2 supervisor tak de lg, huhuhuh, tp bila tiap kli masuk ofc mesti berdebar2, huhuhu, bila la nk rse confident, susah sgt nk ade confident ni, baru2 ni siap kna tegur, " Putri, u boleh CONFIDENT sket tak, jgn takut2 buat kje, kang klu orang tgk, orang cakap npe ngn budak ni ", adey, sungguh touching bla kena tegur macam tu,

bukan ape, xbrani nk buat sesuka hati sb bnda ni da production, n libatkan staf2 lama, so xde la kte pndai2 nk buat keputusan, so ape2 slalu mesti akan tnyer supervisor dlu ape action seterusnya, tp rupanya dia tak suka bila asyik di tanya kot. kje aku ni lak, kna deal ngn orang2 lama, kena cek ngn dorang, kne update ngn dorang, tu yg lg lemah tu, korang orang lama, so kta assume orang lama is better n perfect, bila asyk nk update ngn dorang kang dorang anggp kita ni push dorang lak, tp klu aku pn diam je, aku balik kene ngn supervisor, adey, serbasalah jdnye, sabar je la Cik PUTRI yea, dugaan

tp xpe la, pas ni aku have to more confident,

tp nk tau tak, dok confident sgt pn xley terover confident, mcm baru2 ni nyer incident, punya la nk confident, skali tersalah teknik da~. nasib baik masih boleh diselamatkan, klu tak NAYA aku, huhuhu, tu la, cam na nk confident, buat suka2 sendiri tanpa pemantauan, da salah teknik la, betul kata orang tua2, ALAH BISA TEGAL BIASA, so mayb aku perlukan lebih masa tuk selesa ngn enviroment keje kat tempat baru cam ni,

pape pn aku harap aku mmpu bertahan kat cni,

WASALLAM....

No comments: