Thursday, December 31, 2015

P3RJ4L4N4N 2O!5

Salam penghujung 2015......
Esk je kita da nak move ke tahun 2016...
Ape azam anda yg da berjaya? Dan mesti ada yg masih belum berjaya kan...
maklumla.kita hanya merancamg, tuhan yang menentukan...

azam tahun dpn pula????
aku hanya berdoa dan mengharapkan dapat melahirkan zuriat buat suamiku...
insyaallah...amin.

so sepanjang perjalanan 2015 ni rasanya da banyak jgk aku kongsi dlm blog ni...
Mesti ada yg suka dan xsuka dengan post2 aku kan..
huhu..sorry la kalau ada yg terasa..
tapi xde kot..sbb aku xde musuh...
hehehe


pape pn sebelum aku meneruskn bicara...aku nak minta maaf dlu kepada semua pembaca ceritera putri..
( tu pun kalau ada )

Mcm biasa la..blog aku semestinya penuh dengan gambar2..
Sbb aku xpandai menulis..
biar la gambar yg berbicara...

ni semua kenangan aku tuk tahun 2015...

<>
Masa ni balik kampung g kenduri sepupu







lepas tu g dinner ngn kawan husband,
dia orang kelantan, tapi menetap di taiping sebab wife dia kje sana,
tempat mkn ni pn dia yg bawakan.
aku sendiri pn tak tahu tempat ni,
best, ROMANTIK...



gambar bawah ni tak ingat bila,
yang pasti masa ni nk g hantar adik balik KPTM,
singgah Mines dulu,

aktiviti kat mines masa ni cuma KAROK je,
kemaruk sangat adik nak KAROK,
kami pn join sekali,



lepastu ni pula masa RAYA HAJI baru2 ni,
orang beraya, KAMI jenjalan KL,
da lama rasanya tak jalan2 KLCC,
masa ni terasa foreigner sangat,
huhu...




kemudian, masa ni KONONnya celebrate kejayaan aku la,
sbb baru LULUS exam Public Mutual,
ni pn exam kali kedua,
haha,
lokasi Mid Valley





tq husband bawak makan tempat nie,
da lama teringin masuk,

then, g jenjalan KLIA,
kononnya nk tgk kapal terbang FLY
tapi malam ni xde rezeki nak tgk,
smua flight TIDO,
hehe,
so ape lagi, bergambo je la


tu semua fligh tengah TIDO, ZZZZZZZZZZZZZZZ

 

ni semua  kat dalam KLIA 2,









ni pula gambo lepas balik keje,
just for DINNER
2 gambar di bawah ni restorant yang sama ( Sama Brand )
tapi environment yg berbeza,
dua2 lepas balik keje,
so da tentula lokasinya KL Sentral...




ni pula gambar masa kami g jenjalan Penang,
masa ni kebetulan balik kampung ( family gathering )
so xtahu nk buat aktiviti ape,
kami lajakkn diri g BUKIT BENDERA,
ramai OKE,








masa ni kat Lobby Hotel,
kat KL je,
menginap kat cini sebab  rumah xde air 2 hari,
huhuhuhu
so saja je la HUSBAND bawak datang cni,


 

dapat aku mandi pool, 
tapi sekejap je la, sbb hari bekerja,
sampai hotel je da kol 6.30PM, pool tutup kol 7,
tak ke terkejar aku balik bilik sbb nak BERENDAM nyer pasal,



bila da kat KL, tempat makan ktrang kat KL jugak la,
ni kat kampung Baru,
tempat favorite kalau nk makan Ciken Cop,



ni kat Nu Sentral,
pantang nampak cantik sikit, mesti nak bergambo,
hehe, layan kan je la ye en husbad.......








yg ni pula kat paradigm,
masa ni jalan2 ngn Adik,
sebelum hantar dia balik KPTM,
singgah makan kat cni,
terjumpa BENDA cantik,
ape lagi kan............



ni pn kat paradigm, tapi masa ni ngn husband plak
datang cni sbb nk g pet house je,
nak beli ubat nyiau,
plan nk g Mid valley, tapi penuh xdapat parking,



yg bawah ni pula gambar las segala penutup percutian kami pada tahun 2015..............
las kopek!!!!!!!
lokasi, MELAKA,










 da penat jenjalan baru cek in..........








lepastu aktiviti kat hotel plak,
mcm biasa la,
pool dan gym.........





 malam lak g dinner ngn kawan husband,
dia pula bawak g makan,
untung betul ada kawan satu malaysia,
klu tak confirm malam pn kami makan kat DATARAN je,



pastu dia bawak kami jenjalan pantal KLEBANG pula,


ni masa da nk cek-out,
kita selfie dulu,


rehat jap sebelum balik.........


otw balik MELAKA,singgah pula PD,
jalan2 SUNGGUH,
nk penat, biar penat sekali GUSH kan,
so kat PD wat ape pulak???

g CINI la,
TAPI,, crowded GILA,
xEnjoy!!!!!!!

tapi pape pn, i want to wish thanz to my husband bring me here and there..
















 

 

 tamat la kisah 2015..............
hari ni balik awal,,,,,,,,,,
yeay!!!!!!!!!!



No comments: