Wednesday, April 29, 2015

ALHAMDULILLAH

salam jumaat....
blog ni di tulis di saat ketika aku tgh bosan lepak ngn ofc mate husband aku..
xpe la..jji husband aku ada skali...dr aku kna lepak sorng2 kan...

pe cer? Hari ni aku cuti...el...konon nk mc..tp bleh plak lupa mntk mc ngn doc..huhu

actually..klu ada yg masih ingt ngn post aku sebelum ni pasal cycst...
ari ni aku g scan lg skali...

alhamdulliah sgt2...aku da bebas cycts....syukur ya allah..

pastu aku g pejabat mara..uruskn urusan pinjaman mara 10 thn lepas dlu..
huhu...bru nak bayo kan...

pastu....aku g mid valley lak...tujuan?
tambah lg barang pe yg ptt.

Haha..bg pulak husband aku ni..
sbb kna tgu dia balik kje jgk pn..
so sambil2 tu layan jgk movie..
xlarat la nk pusing2 mall..
so lepak dlm wayang...
tgk cite ape???

Hahahaa..suami ku ustaz...insaf kejap...
ada jgk yg menangis? Hahaha...touching btl..
tp aku relax je.

Hurm...da la..
bye

No comments: