Thursday, September 12, 2013

PUL4NG

salam malaysia...selamat smpai suda..da 2 ari aku smpai malaysia..so hapy dapat bercuti dengan tenang tanpa gangguan kje..bru trasa nikmat bercuti..wlaupn masih dapat kol dari ofc sepanjang percutian kali ni, tapi mohon maaf la, aku xdpt nk jawap...klu jawap aku yg rugi..aku ttp akn di charge..so xpyh jawap...maaf la ye...

pengalaman bercuti kat negara org~ pengalaman yg sgt2 berharga..mcm2 kta boleh tgk life n culture hidup pnduduk disana.paling tak dapat nk d trima akal, sluar anak2 kecil sengaja dikoyakkan di bahagian bontot.alasan, senang untuk membuang..huhu..mmg dasar.TUT..tp mungkin tu cara idup dorang, kta xboleh nk komen..

lg satu, dorang ni sangat daring atas jalan  raya..melintas sesuka hati..klu kat malaysia confrm ramai yg mati excdnt.so nmpak x kat cni, yg mereka ni sangat berhati2 walaupn daring..pendek kata tiada mat rempit..hihi

makanan kat sna lak terhad.mungkin tak banyak muslim, jd hari2 lauk yg sma..hari pertama, kedua, aku masih mampu tuk menelan..da lma2 tekak da mula xdpt nk trima..xpasal2 perut masuk angin..las2 balik blik mkn megie..hihi..

penat tu sgt penat la..g bercuti by group, every activiti in schedule..xley lambat nnt org ln pn marah..so smua rushing..bangun awal pg..balik lwt mlm..penat....

yg penting best..

bla da g bercuti tu...mesti la g shoping..xbnyak pn  dpt shopjng..brg sna mahal2....
jom share pe yg aku shoping..
 
 
total semua dalam beg~
 
ni di perbuat dari BAMBOO
lembut sangat~

 
ni lak souvenirs tuk diri sendiri ~
 

 
ini tuk kawan2~
 
 


hanya kain sutera ni je aku mmpu beli ~ baju tido ~
 

 
beli jugak cucuk sanggul walaupn da tahu kna pendekkn rambut lepas nie~
 

 
alas meja~
 


 
t-shirt, cam biasa la klu g tempat orang, mesti beli t-shirt
 

 

ni pn tuk diri sendiri ( Mutiara and Jed )
 

 
tempat lap tangan~ dari BAMBOO jgk~
 



nice to see~

tara~

No comments: