Thursday, June 27, 2013

2ND $3RV!C3$

hurmm.......smlm tuk yg kedua kalinya my Mr J g spa n checkup...
hihi....g service la...bru 2nd service da over due..xpe la..sket je baru..
bagus jgk toyota ni kan..xde la mahal sgt..tp xtau la nnt bila time major service..mati aku...
skang je murah..tp at least merasa jgk berjimat kat kete..klu x dlu...every month ade je lebihan kat kete yg kna tanggung...

alhamdullilah stakat ni kereta masih belum meragam...jangan la ye...
mama xde duit la nk tanggung...hihi

so smlm gerak dr ofc awal la sbb service centre ni pn ofc hour...slumber je kuar waktu keje....hihi....tu yg bestnye kje cni..
tp klu nasib malang time tu jgk bos carik....hangit aku....

sekejap je pn services...xsmpai sejam.pn..siap basuh lg..mmg da termasuk dlm pakej warranty ni..ok la tu.tp time nk balik ujan lak...

sambil bosan2 mengunggu aku berpeluang amik gambar my MR J..
kebetulan dekat ngn tempat aku menunggu..

teruja lak..nth ade org nmpak ke tak aku amik2 gmbar ni..
cam poyo lak kan....

argh...slimber je....

jom tgk....



sekian~

No comments: