Saturday, April 13, 2013

H4D0H4!

ha~ a ~ a, ha ~ a ~ a.....
salam mualaikum..................
post sebelum ni baru je bercakap pasal keje koding mengkoding nie,
skali hari tu jugak kna panggil dengan bos,
tuk update task ( programming part la )
huh,
dengan tangan kosong aku g mengadap dia,
dengan slamber cakap,
"belum ade ape2 lg la bos "
huhuhuk,
mmg aku rsa manager kat sebelah salut tabik spring la kat aku,
"berani nya ko jawap cam tu kat bos, tak pernah ade lg tau anak buah cakap cam tu kat bos bila bos mintak update "

mmg TerBaik la aku ni..
adey, da mmg betul xde update,
aku pn tak budget dia pgl tuk itu!!!!!!!!!!!!!

mmg masa update kat dia tuk daily task,
air mata aku mula nk mengalir,
dengan suara bergetar2, aku menahan sebab nk cover,
keje bukan sebulan dua,
tak kn nk tunjuk lemah kot,
so kuatkan diri tuk tidak menangis...

sedey sgt,aku da rasa keje aku smpai nk ke tandas pn tak sempat,
tapi bila update kat bos,
" tu je ko buat??"
wah ayat dia...
da mcm aku ni tak berguna langsung!!!
e, tolong la, since CAMELOT ni, masa ujung mgu aku pn xde da tau,
hari2 nk kena tgk BILING,
naik BLING da mata aku nie,
mmg la keje tu senang,
tapi??? eee ye!!!!
menjengkelkan.
sakit oooo mata nk cek satu2 akaun tu,
smua manual,
klu dulu orang lain eye boiling,
skang aku lak yg kena,
tolong la faham sama.

mmg lepas tu hari2 aku ngs bila teringt kan task ni,
da rasa nk sangat2 quit,
huh, kuat kan la semangat aku kat compny nie,
klu tak, mmg aku nk cabut!!!!!!!!!!!
tak tahan, klu dulu best yg kononnya keje tak bawak balik rumah,
tapi skang, bukan stakat kita ni MC, cuti raya pn kena korbankan,

belum ada kuarga sendiri boleh la,
klu da ade kuarga nnt?
bak kata abah,
laki pn lari,
huh. aku mmg tak boleh teruskan..........

1 comment:

diya jamal said...

cari keje len.
cam saya. :)