Tuesday, December 18, 2012

J4L4N~J4L4N

salam my dear blogers....mcmna kehidupan?kita da pn hampir ke penghujung tahun nampaknya.....pe perubahan kehidupan kte? ade penambah baikan atau sebaliknya? setiap menjelang awal tahun mesti bnyak azam yang kita rancangkan..bila da hujung tahun cuba renungkan capai ke tidak azam kita tu....termasukla diri aku sendiri.....impian aku untuk tahun ni masih tidak kesampaian.....carry to next year....nampak sgt anda telah pun gagal manage kehidupan anda..muahahaha...tu la lumrah kehidupan...kita hanya mampu merancang..tp allah jua yg menentukan....

insyaallah...xberjaya tahun ni.. tahun depan kita usaha lg...mungkin rezeki aku tahun ni hanya untuk peroleh pekerjaan tetap..alhamdulillah..itu pn satu peningkatan dan perubahan baik dlm hidup aku....walau pn ini bukan dlm perancangan..tp ni la namanya rezeki....mungkin tahun depan rezeki tukar kete ke...hihihihihi

tp ape2 pn kehidupan aku tetap seperti biasa....masih dengan cara hidup yg sama n hobi yg sama.....apekah hobbynya??? berjalan2.....

bila berjalan je msti amik gmbr..yea suka jdkn tu smua kngan....


skang ni da xsuka sgt ltk gmbr kt fb...sb ramai sgt yg suka komen bnda yg xsedap mata membaca.. contoh`put, makin berisi nampak' huhu..xpe..aku akn jawap..
' saya skang ni suka sgt mkn nasi doctor'...hihihi

so aku upload je la kt blog ni..xde spa yg tahu sgtpn blog aku ni..
blog ni hnya tuk aku lepaskn perasaan n berkongsi perasaan dgn bnda yg tidak bernyawa...happy gak de hobi mcm ni..n kte bebas tlis pe saja... pd sesiapa yg tak suka baca xpyh gatai tgn www blog aku ni k....



so jom kita upload gmbar pulak...

 ini semua at paradigm mall....





No comments: