Thursday, October 18, 2012

C3L4RU

sedey.......pagi2 da rasa cam nk nangis,
tp mmg tangisan ni adalah teman sejati aku skang nie,
diluah mati mak,
ditelan mati bapak,
aku sangat buntu skang nie,
hari2 aku ngs,
 
ape yg aku lalui skang ni tak sama dengan orang lain,
ye mmg nasib kita tak sama,
aduhai......
 
sedih, makin sedih,
dia dengan EGO nya,
aku dengan RAJUK nya,
tp ape2 pn ak betul2 berterima kasih ngn dia,
walaupn EGO dia sgt tgi,
tp tak sangka pg ni dia datang OFC,
alasan nk tgk kan minyak itam kete,
ye la, kete tu pn sangat bermasalah,
liking sana sni,
kena kerap tgk,
 
wlaupn aku baru je tgk minak itam tu,
tp aku turun bawah jgk sbb dia da smpai,
tp masing2 masih tak mmpu nk berkata2,
dia hanya datang untuk uruskan kete,
lepastu terus balik,
 
aku ajak sarapan pn xnk,
MAJUK jgk kot,
tp alasan dia nk bawak kucing g klinik n xley lama2 biarkan kucing tu dalam kete,
its ok, aku faham,
dia da datang pn da boleh buat aku lemah,
makin sejuk hati aku bila dapat tahu dia datang td,
tp camna pn RAJUK aku masih ada,
aku BUNTU ape aku patut buat skang ni,
 
BOLEH tak klu kta berserah pada TAKDIR,
dengan apa yg aku KENA nie,
aku sangat2 DOWN,
klu orang TAHU pn orang akn bertindak CAM aku skang,
nth la, AKU BUNTU TP SAYANG...
 

No comments: