Saturday, May 12, 2012

N0 W0RD

tiada kata secantik bahasa, nth la cmna aku nk mulakan coretan hidup aku kali ni, kenapa la bnyak sangat dugaan yang menimpa, hati dan perasaan aku kini seperti menucuk2 ke sanubari, nth siapa yg bleh memahami perasaan ku kini,, argh, tiada siapa-siapa, bila kita terpaksa pendam sebegini, boleh sakitkan diri sendiri, bleh makan diri sendiri, tp mmg ni yg patut aku lalui, tidak ade seorang pn yg boleh menghilangkan perasaan sakit aku tat kala ini, oh, tuhan, redakanlah perasaan sakit ku ini.. tak sanggup rasanya berdepan dengan realiti sebegini, kenapa ini semua harus ku tempuhi, tak minta pn sebegini complicatednya kehidupan, oh tuhan...

herm,huhuhuhu, semalam sbnanya tak kje, sbbnyer kete buat hal lg, nth kali yg keberapa juta kli nth dia buat hal, trasa cam nk je g hentak kete ni biar bg totally lost, baru puas hati, ni tak, tiap2 bulan meragam, ape lg yg dia tak puas hati ngn aku nit???? tak ley start biasanya kita kaitkan dengan keadaan bateri, tp bateri tu baru je tukar tak smpai stngh tahun, n baru2 ni da pn tmbah air bateri tu, tp tetap nk meragam, tp bila da xkeje dapat jugak la aku peluang tgk wayang, hehehe, lepas gak kempunan nk tgk titanic 3d, g pavilion ptg smalam pas my hubby abis keje,agak terkejar2 jugak smalam sbb rumet lak mintak tlg hantar dia ke PJ,
klu nk tau, skang ni ktrang stu umah ade masalah transpot, yg sorang tu baru pas excident, sorang lg guna motor, n aku lak, harap maklum la, so smalm kuar ngn kete my hubby.. xpe la dugaan...

yang sal kete ni lak, mekanik semalam tu cakap mungkin kepala bateri tu rosak, kena tukar, bukan masalah bateri, tp aku tak tukar semalam sbb nk g bengkel yg aku beli bateri ni, tp semalam bengkel dia tutup, baru td g bengkel dia, tu pn ktrang tak tukar bateri, tp mekanik tu adjust kat kepala bateri tu, dia suh test seminggu ni guna ok ke tak, klu tak ok jugak baru dia tukar kan bateri baru,

tp kesannya kat aku, aku cuma ade kete, aku g balik keje sendiri, xde spa boleh hntar n amik aku keje, klu kete buat hal cam na aku nk g keje,??? sangat2 stress pk kan keadaan kete nie, da naik menyampah da pn, huh, tension..

kehidupan mmg penuh dengan pancaroba, xpe, aku percaya aku antara insan yg disayangi allah sebab aku sering diuji....alhamdulillah,

kata orang bila bnyak sangat merungut tak elok, tp harap semua faham, aku bukan merungut, tp aku hanya meluahkan, salah tak?? tak kan, uhuhuhuh,

skang da pn kol 6 petang, baru je terjaga dari tido, bangun je hati aku masih terasa menucuk2, sakit, argh....
jap g nk g kat my hubby jap, g pulangkan kete dia balik, xde mood arh...cmna nk bg ade mood balik ni,,,,cakap salah, tak cakap pn salah,

mak,i need u mum,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments: