Thursday, December 15, 2011

!$! H47!

salam, kawan2, tba2 aku terasa cam nk ngis, ape yg aku da buat nie, aku rse cam nk cari someone yg boleh berkongsi perasaan aku tat kala ini, tp aku harus mencari orang yg benar2 memahami perasaan aku n keadaan aku skang ni,
sangat gelisah n keliru, susah hati, macam2 lg perasaan berlegar2 dalam fikiran ku ini, aku perlukan seseorang yg betul2 boleh berkongsi perasaan ku ini, even my boyfren pn xkn faham ape yg aku rasa skang ni,
aku buntu, aku keliru, aku sayang, aku nk, aku sanggup, aku rela, ni semua sebab perasaan, knapa aku harus mempunyai perasaan seperti ini???
spa yg boleh faham perasaan ku ni, sakitnya bla kena pendam sorang2, even besfren pn blum ttu boleh memahami n terima apa yg bakal aku kongsikan dengan dia, adey, kakak2, abang2, pn xbleh memahami perasaan n keadaan aku skang nie, spa bleh tlg aku nie? ade spa2 yg boleh aku percayai skang nie? ade tak???? aku da tak sanggup tanggung sorang2, aku perlukan seseorang tuk berkongsi masalah nie, tolong aku ya allah, tolong aku, aku xminta smua ni berlaku, mungkin ni takdir aku, tp sapa yg bleh faham aku??? ade tak?????
sayang tolong faham keadaan i sayang, tolong kuatkan i sayang, i tak kuat nie,

No comments: